شاهزاده غم

*••*ღ♥ღسکو ت سا حل*••*ღ♥ღ

صفاي اشك وفاي غم

 

 
آن شب که دلی بود به میخانه نشستیم...
آن عهد که بستیم به پیمانه شکستیم...
ای فاتح هر قلب همان طور که گفتی...
ما عهد شکستیم ولی دل نشکستیم
 

آغوش من خالی ست...
دستان من سرد است...
یک قبر کوچک در خیالم نقش میبندد ...
هر شب میان خواب و چشمانم که میبارند ...
کابوس نوزادم که بیمار است و می گرید ...
من مو پریشان میکنم اما چه بی حاصل...
در پشت درهایی که ممنوع است ورود من ...
آغوش من خالی ست...
طفلم درون قبر ...



نظرات شما عزیزان:

یک دیوانه
ساعت13:16---28 دی 1391
غمگین که باشی دنیا روی سرم آوار می شود
اشک هایت از کجای سقفِ این خانه
چکه می کنـنـد؟!


یکتا
ساعت12:51---22 دی 1391
سلام دوست خوبم بهله واقعا خوب شده راستی لینکیدمت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:شب " میخانه" اغوش من خالی" کابوس " پریشان",ساعت20:45توسط خالق(مهران) | |